باشگاه رزمی محلاتی اهواز
 
 


 

 پاکاو امانوئل (متولد 17 دسامبر، 1978)، همچنین به عنوان مانی Pacquiao شناخته می شود، یک قهرمان بوکس حرفه ای فیلیپینی و سیاستمدار است. او یک تقسیم بندی هشت قهرمان جهان، قهرمان بوکس اولین بار در تاریخ را به نفع خود ده عنوان جهان در هشت بخش مختلف وزن است. او همچنین قهرمان بوکس اولین بار در تاریخ به جام قهرمانی اجدادی در وزن چهار کلاس مختلف است. او "جنگنده دهه" برای سال 2000 توسط کانون نویسندگان بوکس آمریکا (BWAA ها) نامگذاری شد. او همچنین سه بار حلقه "جنگنده از سال"، برنده جایزه در سال 2006، 2008، و 2009. 

در حال حاضر، Pacquiao سبک وزن WBC سوپر قهرمان جهان و قهرمان WBO سبک وزن جهان (قهرمان سوپر) است. او همچنین در حال حاضر به عنوان "شماره یک" پوند برای پوند بهترین بوکسور در جهان اخبار ورزشی و وب سایت های بوکس، از جمله حلقه، مصور ورزشی، ESPN، ورزش NBC، ورزشی یاهو، ورزشی زندگی و در مورد امتیاز. سایت.

گذشته از بوکس، Pacquiao شرکت در بازیگری، ضبط موسیقی و سیاست است. Pacquiao در ماه مه 2010 در کنگره 15 از فیلیپین به مجلس نمایندگان انتخاب می شوند، به نمایندگی از استان Sarangani. او تنها بوکسور فعال تبدیل شدن به یک کنگره در فیلیپین است.

ادامه ی بیو گرافی(زندگی شخصی) در ادامه ی مطالب...



 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 اسفند 1390برچسب:زندگینامه manny pacquaio, بیوگرافی manny pacquiao, مانی پاکا و,پاکا او, پاکاو,, :: 23:21 :: توسط : محمد براتپور

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ مخصوص ورزش های رزمی و سبک های رایج در ایران و جهانی است با تشکر. M.B.P از استان خوزستان-اهواز copyright 2012 © All right recerved
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زرتشتیان خوزستان و آدرس zarahw.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 57122
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



Alternative content